Tijekom siječnja djeca su aktivno proučavala svojstva vode kroz aktivnosti na temu “Snijeg”. Istraživala su zvuk sviranjem zvečki i šuškalica napravljenih od pedagoški neoblikovanog materijala, osvještavali tempo i ritam plesanjem samostalno, u paru i u kolu te pjevali brojalice (“En, ten, tini”, “Eci peci pec”…), pjesme (“Vrapčić u zimi”, “Djeca i maca”…) kao i pokretne pjesme (“Ram sam sam”, “Hoki poki”, “Ide maca oko tebe”…).
Nastavlja se projekt “Boje” pa djeca klasificiraju prema četiri osnovne boje konstruiranjem Lego kocaka, umetanjem prema boji i slično. Djeca redovito koriste različite likovne tehnike kao što su crtanje, slikanje, modeliranje, što ih osobito raduje. Osmišljen je kutić veterinara, u kojem su se djeca redovito zadržavala, simbolički se igrajući.
Osim toga, “Sovice” svakodnevno borave na zraku koristeći sprave na dvorištu (tobogan, ljuljačke, drveni poligon…) Veoma su im zanimljive igre skrivanja (u kućici, u šatoru) te se često zadržavaju u igri senzoričkim materijalima, primjerice pijesak, kamenčići i zemlja. Potiče ih se na samostalnost u svakodnevnim rutinama i ritualima (presvlačenje, pranje ruku, korištenje pribora za jelo, spremanje stvari na mjesto), čime im se jača samopouzdanje i pozitivna slika o sebi. U mjesecu veljači povećao se interes za čitalačkim aktivnostima pa se redovito čita jedna slikovnica, što razvija maštu, jača pamćenje, kao i logičko zaključivanje.
Oformili smo kutić presvlačenja gdje su se djeca rado kostimirala i maskirala za fašnik. Vrlo su aktualne bile stolno – manipulativne igre pa im se pripremaju razvojni poticaji od pedagoški neoblikovanih materijala. Aktivnosti u ožujku bazirala su se na zaštitu prirode – izrada kućice za ptice od kartona, imitativna igra hranjenja ptica na drvenim štapićima, slaganje gnijezda za ptice te izradom proljetnog cvijeća i oslikavanje temperom.
Obilježen je Dan očeva pa su djeca oslikavala drvenu kućicu temperama te darovali rad svojim očevima. Nadalje, obilježili smo Dan djece s Downovim sindromom oblačenjem različitih čarapa, kao i prvi dan proljeća. Bojanjem dlana i otiskivanjem na papir djeca su oblikovala leptirova krila koja su kasnije ukrašena za Uskrsnu čestitku.
Prstićima su oslikavali stiroporne pisanice te se okušali u igri traženja pisanica na dvorištu.